BUKO Huisvesting
Coördinator Service & Onderhoud
Beverwijk Voltijd (voorkeur) of deeltijd uur
Terug naar het vacatureoverzicht Print

JIJ

JIJ krijgt de uitdaging om samen met ons een vernieuwd service concept te ontwikkelen, naast het stroomlijnen van de bestaande service –aanvragen.

WIJ

WIJ zijn BUKO. Samen werken we vanuit dezelfde principes aan een succesvolle groeiende serviceorganisatie. BUKO Huisvesting staat bekend als DE specialist in semipermanente huisvesting voor evenementen, het onderwijs, de zorg, kinderopvang, industrie, bouw, sport & recreatie, retail en voor particulieren. Naast complete gebouwen leveren wij in dagverhuur mobiele toiletten, units, containers en schaftwagens. Wij zijn service-gedreven, gericht op groei van onze klanten en medewerkers.

Elke dag is anders want op het ene moment leveren wij units op een groot dancefestival en de volgende dag leveren we één unit af voor een klein bouwproject. In 2018 zijn wij begonnen met het verbinden van medewerkers en klanten aan een sterk merk: Wij zijn BUKO.

Om de uitbouw van die groei te versterken zoeken wij voor ons team in Beverwijk een Coördinator service & onderhoud.

Als BUKO bieden wij:

TOEKOMSTPERSPECTIEF BINNEN DE FUNCTIE

Uiteindelijk willen we door een goede coördinatie en registratie het aantal storingen of aanvragen om onderhoud minimaliseren, c.q. door proactief te handelen voorkomen. Het gaat om zowel bouwkundige, elektro- en klimaat-technische herstelwerkzaamheden. Daarvoor ontwikkel je in samenspraak één of meerdere serviceconcepten, voorwaarden en contracten, onderhandel je met (nieuwe) partners om de aanvragen uit te voeren en span je je in om de service te verbeteren in termen van communicatie, afhandeling en feedback naar de klant en onze organisatie.

JIJ + WIJ

Wat houdt een gemiddelde dag in van een service coördinator?

In de ochtend start je op samen met jouw collega’s van vlootbeheer. Van te voren heb je een planning gemaakt waar de servicemonteurs moeten zijn. Je coördineert deze werkzaamheden zorgvuldig en zorgt ervoor dat de klant naar volle tevredenheid geïnformeerd wordt.  Je verricht ondertussen enkele administratieve taken in het ERP pakket. Na de lunch word je gebeld omdat er een lekkage in één van de units is ontstaan en het begint steeds harder te regenen. Je belt snel een van onze partners om het te komen maken en binnen een uur is de lekkage verholpen.

De volgende dag word je op kantoor gebeld door hetzelfde lokale bedrijf dat ze zo tevreden zijn met jouw service dat ze nog een paar units willen bestellen voor een volgend project. Je speelt dit uiteraard meteen door aan jouw directe collega. De geslaagde coördinatie tussen sales, customer care center, partners en eigen servicemedewerkers is iets waar je trots op bent. Ondertussen ben je aan het nadenken over hoe het serviceconcept  ontwikkeld kan worden zodat we ons kunnen onderscheiden in de markt. Het uiteindelijke doel is om topservice aan te bieden aan onze klanten en onze verhuurvloot optimaal te beheersen. Je hebt al heel wat ideeën opgeschreven en morgen staat een brainstormsessie gepland met de manager om dit te ontwikkelen.

Voordat je naar huis gaat kijk je nog op de interne social app: 100% BUKO en je ziet dat je uitgenodigd bent voor de jaarlijkse barbecue. Je hebt zin om alle collega’s te zien en zet jezelf snel op aanwezig.

Jij herkent je in bovenstaand profiel? Wil jij graag met ons werken aan een sterk BUKO? Stuur dan je sollicitatie met CV of bel met Nienke Duisdeiker (HR) via 0682045059.

PAST DEZE FUNCTIE PRECIES BIJ JOU? STUUR ONS JE CV.
* Verplichte velden U dient het formulier volledig in te vullen voordat het verstuurd kan worden

Wij zijn buo

Meer weten? Bel 0251 - 26 27 27 of stuur een e-mail