Telstar speelt met BUKO op de shirts en de thuiswedstrijden in het BUKO Stadion
Telstar en BUKO hebben vanmiddag hun handtekening gezet onder een contract waarbij BUKO vanaf 1 januari 2021 tot en met het seizoen 2022-2023 hoofdsponsor wordt van de Witte Leeuwen. Hiermee wordt BUKO naamgever van het stadion en prijkt het logo op de borst van zowel de uit- als thuisshirts van het eerste elftal. Daarnaast gaat BUKO een inhoudelijke rol spelen bij de sociaal maatschappelijke projecten van Telstar.
Regionale krachtenbundeling
“Ik ben ontzettend blij dat ik jullie deze mooie samenwerking mag presenteren” start Natascha van Grinsven-Admiraal, commercieel directeur Telstar. “De laatste weken hebben we goede gesprekken gevoerd waarbij trots, ambitie en maatschappelijke betrokkenheid de boventoon voerden. Het werd snel duidelijk wat wij als regionale partners voor elkaar kunnen betekenen. Deze samenwerking is voor mij een duidelijk signaal dat wij als club hele mooie stappen maken. Daarbij is het een compliment voor alle partijen dat wij in deze onzekere tijd deze mooie overeenkomst zijn overeengekomen. Ik zie er naar uit om elkaar de komende jaren te gaan versterken. Ik dank BUKO en met name ondernemer Dick Burger voor het vertrouwen. Speciale dank ook aan vastgoedondernemer Radi El Kaddouri die met hart voor de club en de regio beide partijen samenbracht en architect van deze samenwerking genoemd mag worden.”
Gedeelde ambities
“Het is mooi om te zien dat Telstar groot denkt en met een professionele aanpak de gevestigde orde uitdaagt. Daar herkennen wij ons in en wij verwachten dat Telstar met deze houding zijn ambities gaat waarmaken”, zegt Dick Burger namens BUKO. “Tijdens deze samenwerking willen we de Telstar-supporters en de rest van Nederland kennis laten maken met BUKO. Ook verwachten wij een belangrijke bijdrage te kunnen leveren aan de vele maatschappelijke projecten die Telstar rijk is. Het is geweldig om onze naam te verbinden aan deze professionele club uit de regio.”