Skip to main content

Afgelopen jaar hebben wij op periodieke basis een klanttevredenheidsonderzoek gedaan. Graag kijken we terug op 2020 en delen we de resultaten en eventuele verbeterpunten die wij naar aanleiding van deze uitkomsten doorvoeren.

In totaal hebben 853 deelnemers afgelopen jaar aan dit klantonderzoek deelgenomen. Zij beoordeelden de dienstverlening van BUKO Infrasupport gemiddeld met een 8,5. Tevens geeft ruim 88% van de deelnemers aan dat zij ons zeer waarschijnlijk aanbevelen aan een vriend of collega en 11% noemt dit waarschijnlijk. Dit betekent dat slechts minder dan 1% dit onwaarschijnlijk acht. Voor dit soort mooie cijfers doen we het natuurlijk. Daarnaast wordt BUKO Infrasupport vooral omschreven als een samenwerkings- en servicegerichte organisatie waar medewerkers altijd klaarstaan voor hun opdrachtgevers. Of het nu gaat om geplande of spoedwerkzaamheden. Daarnaast worden onze medewerkers goed beoordeeld voor wat betreft hun betrokkenheid, meedenkend vermogen en vakkennis.

Mooie resultaten waar we enorm blij mee zijn. Uiteraard zijn wij ook blij met het ontvangen van verbeterpunten, want zoals in iedere organisatie is er ook bij ons altijd ruimte voor verbetering. Doordat klanten ook deze punten eerlijk durven benoemen kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren. Wat de meest voorkomende verbeterpunten zijn en hoe wij opvolging geven aan deze punten lees je hieronder.

Nieuw order systeem
Veel klanten gaven aan dat zij graag beter geïnformeerd willen worden over de status van lopende projecten. Met de komst van ons nieuwe ordersysteem BOSS, waarmee wij binnenkort gaan werken, wordt gehoor gegeven aan deze wens. BOSS staat voor Buko Overal Service System. Met dit systeem kunnen wij onder andere onze klanten beter informeren over (in)geplande werkzaamheden en de status van doorgegeven aanpassingen. Een klant heeft via een persoonlijke link altijd toegang tot de nieuwste versies van verkeersplannen en offertes. Momenteel wordt er in een regio getest met het nieuwe systeem en hopen wij in Q2 de landelijke uitrol van BOSS te doen.

Uitbreiding organisatie
Mede vanwege de sterke groei van onze organisatie en de daaruit voortkomende drukte op onze vestigingen blijkt dat niet al onze collega’s altijd even goed bereikbaar zijn. Dat past natuurlijk niet bij onze service gerichte organisatie. Om onze bereikbaarheid te verbeteren hebben wij de afgelopen periode al veel nieuwe medewerkers mogen verwelkomen. Maar we blijven natuurlijk niet stilstaan, zo zijn er de nodige vacatures uitgezet en openen wij binnenkort weer een nieuwe vestiging, ditmaal in Amsterdam. Op deze manier kunnen wij onze klanten ook in de toekomst goed van dienst zijn.

Veiligheidsladder Trede 3
De komende jaren gaan wij met onze medewerkers werken aan een hoger veiligheidsbewustzijn binnen onze organisatie. Zo starten wij deze maand met een interne veiligheidscampagne van anderhalf jaar. Ook de certificering op de Veiligheidsladder Trede 3 die dit jaar gepland staat maakt hier onderdeel van uit. Daarnaast spelen de inhuurmedewerkers hier uiteraard ook een belangrijke rol in, vooral omdat de kwaliteit van deze medewerkers in het klantonderzoek vaak als aandachtspunt benoemd is. Om het veiligheidsbewustzijn én het kwaliteitsniveau van onze inhuurmedewerkers te verhogen gaan wij nog intensiever met hen samenwerken.

Winnaars klantonderzoek 2020
Zoals eerder benoemd hebben wij het afgelopen jaar iedere maand een klantonderzoek afgenomen. Als bedankje werden er onder alle deelnemers twaalf cadeaubonnen ter waarde van €50,00 verloot via cadeaukaart.nl. Alle winnaars zijn persoonlijk geïnformeerd.